środa, 25 grudnia 2013

;(

Hej, trochę głupio pisać mi ten post, ale muszę.
Nie mam czasu już na tego bloga :(
Mam inne plany ( Lisełeq wie jakie :D )
Źle mi się na nim pisze, nie mogę nic wymyślić.
Pisanie na nim to dla mnie nie przyjemność,
a tak jakby obowiązek.
Niektórzy pewnie będą wiedzieli jak to jest.
Nie za bardzo również przepadam za Martiną... ;/
Jest 21 obserwtorów, a pod ostatnim rozdziałem ( 1/4 rozdziału xD ) jest
Nie chce, żeby blog się zmarnował, więc
chcę go komuś oddać.
Może kontynuować tą historię, może zacząć inną.
Przesyłajcie na baileyy@wp.pl swoje prologi lub rozdziały kolejne.
Dwie najlepsze historię zostaną umieszczone i będziecie głosować!
Mam nadzieje, że ktoś się zgłosi xD

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z pisania tak całkiem nie rezygnuje, mam taki bardzo tajny plano którym wie Lisa :D

      Usuń
  3. Oj wiem, oj wiem :( Rozumiem cie, tak samo miałam na DTA. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam nie rezygnuj z tego bloga!!!! Proooooooooooszę!!!!

    OdpowiedzUsuń